Kembali Ber BLOG

Bismillah,Assalamualaikum W.B.T
firstly alhamdulillah,masih diberi ingatan "pasword" blog ini oleh Allah S.W.T setelah hampir 2 tahun aku tinggal blog ini yang memang agak bersarang,kalau rumah memang dah jadi puaka.

Al Kisah peniggalan blog ini..

Blog ini sebenarnya dah 5tahun umurnya first aku buat blog ini pada tahun 2009 time tu aku tengah SPM,masa mula-mula buat blog ni memang exited giler habis semua benda nak update,then bila dah masuk tahun 2010 masih lagi mengupdate blog ini walaupun post yang agak kurang matang.

Ok,pada tahun 2011 pulak aku dapat tawaran sambung belajar dekat bumi Jordan,aku mula untuk tidak mengupdate blog ini dan hanya sekadar tengok-tengok sahaja oleh kerana komitmen belajar yang agak perlu  memberi komitmen lebih so agak susah untuk melayan blog ini.

Now! 2013 dah 3 tahun aku belajar di bumi Jordan ini,entah kenapa rasa semangat untuk mengupdate blog atau menghidupkan kembali blog ini dah semakin kuat,mybe beberapa faktor la kot,antarnya member-member kat sini semua ade blog so nak ade blog juga,dan mungkin juga aku rasa rugilah kalau kita dah belajar kat luar negara tak share pengalaman atau apa-apa yang seronok belajar kat luar ni.

Ok! nampak tak,tak ada langsung post yang sebelum ni kat dalam blog,sebenarnya aku dah bersihkan semua post lama,entah kenapa bila baca balik post yang lama-lama rasa lucu dan malu pon ada!

Untuk lastnya,sudi-sudilah jenguk blog ini walaupun agak memboringkan..maafla baru nak mulakan hidup baru dalam dunia blog nie.haha

6 ulasan:

KOMEN